Etikettarkiv: marknadsföring

Varumärkesutvecklare vin & mat, marknadsförare – Åsa Neumann

Åsa Neumann, Varumärkesutvecklare vin och mat, marknadsförare, Neumann Brand Factory

Varumärkesutvecklare vin och mat, Åsa Neumann, Seniorkonsult Direkt

Varumärkesutvecklare vin och mat, Åsa Neumann, Seniorkonsult Direkt

Åsa Neumann är certifierad sommelier och har jobbat i över tjugo år i vinbranschen som produktchef, kategorichef och marknadschef. Hon driver Neumann Brand Factory och är specialiserad på att utveckla varumärken, ta fram nya produktkoncept och marknadsföra vin och mat. 

Åsas kompetens sträcker sig genom en hel process. Denna innefattar utveckling av produkter och varumärken,framtagande av säljande design och produktkvalitet samt definiering av målgrupp och kommunikations-strategi. Hon har ett brett och etablerat kontaktnät med reklambyråer, mediebyråer och designutvecklare. Åsa Neumanns specialistkompetens är att jobba med förpackningsdesign och varumärkes-kommunikation. På detta sätt ökas försäljningen och marknadspositionen stärks  för  kundernas varumärken.

 

Läs mer

Analys- och undersökningskonsult – Jan Schiratzki

Jan Schiratzki, Analys- och undersökningskonsult, K2analys AB

Analys- och undersökningskonsult, Jan Schiratzki, Seniorkonsult Direkt

Analys- och undersökningskonsult, Jan Schiratzki, Seniorkonsult Direkt

Jan Schiratzki är analys- och undersökningskonsult med 18 års erfarenhet av analysarbete. Sedan 2004 driver han företaget K2Analys.  Jan har en fil.kand i marknadsföring och medie- och kommunikationsvetenskap.  

Jans specialitet är att hjälpa företag med kvalificerade analyser inom kommunikations- , konsument- och varumärkesområdena. Företaget arbetar med såväl kvalitativa som kvantitativa undersökningsmetoder.

Läs mer

Marknadsföringskonsult – Christina Bornäs

Christina Bornäs, marknadsföringskonsult, Bornäs Consulting

MarknadsföringskonsultChristina Bornäs är marknadsföringskonsult med specialitet inom kvalitativ undersökningsmetodik. Hon har arbetat i eget företag sedan 2001.

Hon är internationell civilekonom med specialisering inom marknadsföring. Förutom att arbeta med kvalitativ undersökningsmetodik arbetar hon också som moderator.

Christina Bornäs tar uppdrag inom alla branscher. Med bakgrund som läkemedelskonsulent har hon också specialkompetens inom medicin. De flesta projekt är internationella och hon har ett brett internationellt kontaktnät, både i Europa, USA och Australien.

Läs mer