Jan Schiratzki, Analys- och undersökningskonsult, K2analys AB
Jan Schiratzki är analys- och undersökningskonsult med 18 års erfarenhet av analysarbete. Sedan 2004 driver han företaget K2Analys. Jan har en fil.kand i marknadsföring och medie- och kommunikationsvetenskap.
Jans specialitet är att hjälpa företag med kvalificerade analyser inom kommunikations- , konsument- och varumärkesområdena. Företaget arbetar med såväl kvalitativa som kvantitativa undersökningsmetoder.
Bland uppdragsgivarna finns exempelvis: Ad-on, Bonnier News Sales, BVD, Bink, Birka Cruises, Cabomba, Citypaketet, Co+Høgh, Give Hope, Great Works, Hjärt- och Lungfonden, Initiativ Universal, IRM, Keolis, Landshypotek, Maxus, Mediakompaniet, MMS, Peab, Proffice, Sandvik, Schibsted, Scream och Trafikverket.
När du anlitar Jan Schiratzki möter du en kunnig, effektiv och lösningsinriktad person.